söndag 11 augusti 2013

Hej!

Välkomna till Dalarnas Muay Thais blogg, en blogg om thaiboxning och allt som händer på vår klubb i Falun. Här kommer jag(Nathalie) att uppdatera allt som är aktuellt på klubben; träning, tävlingar, resor m.m. Känns jättekul att ha fått detta i uppdrag och jag ska uppdatera bloggen så ofta som jag bara kan!

Nu har vi redan kommit en bit in i augusti, och det har redan gått 3 veckor sedan vi kom hem från Thailand. Alla på klubben har vilat under sommaren eller tränat lite för skojs skull här hemma, trots detta så vann Filip ändå sin match på hemmagalan som vi hade i början på månaden. Jättebra krigat!

Nu har träningen kommit igång på riktigt för oss matchboxare och nästa gala som vi kommer att delta i är Tempel i Haninge i slutet på månaden. Den 7:e September kommer vi även att ha gala igen på klubben, så ni som har boxare som vill matcha och som inte är anmälda redan anmäl dem gärna så snart som möjligt!

För nybörjare som vill komma och provträna så är nästa tillfälle nu på tis 13/8 kl 17,45. Sen så drar vi igång höstterminen på riktigt den 27/8. Anmälan om provträning gör du genom att maila till: phichetfalun@hotmail.com

 Suwannee kör fullt ös på säcken!

 Jonathan krigar på mits med Tord

 Jag höll mits åt Richard i fredags

 Phichet, Saman och Richard

 Olé, Mr Pong, Phichet och jag på Windy i somras

 Jag tillsammans med de andra som också matchade i Thailand

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar